اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها  /  همدان

مدیریت منابع در ضدعفونی شهر لحاظ می‌شود

جانشین سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: مدیریت منابع در ضدعفونی شهر لحاظ می‌شود.

مدیریت منابع در ضدعفونی شهر لحاظ می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سردار مهدی فرجی صبح امروز در جلسه ستاد مردمی مقابله با کرونا در همدان با تاکید بر اینکه باید هماهنگی لازم بین ستاد استانی و مردمی مقابله با کرونا حاکم باشد اظهار کرد: با ایجاد هماهنگی لازم، مسئولان ستاد پیشگیری باید مصوبات استانی را به دبیران و مسئولان ستاد مردمی در شهرستان‌ها اعلام کنند.

وی با بیان اینکه بنده به عنوان بازرس ویژه ستاد مقابله با کرونا در استان در حال فعالیتم گفت: در ستاد تمام اقدامات دستگاه‌ها مورد رصد قرار می‌گیرد و بدون هیچ مماشاتی، گزارش را مستقیم به رئیس ستاد ابلاغ می‌کنیم.

جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه اقدامات انجام شده توسط اعضا باید بر اساس پروتکل‌ها باشد گفت: خواهش ما از مسئولین ستادها این است که اطلاعات تمام کسانی که در این اقدامات حضور دارند به طور کامل ثبت شود.

وی افزود: با ثبت این اطلاعات، مسئولیت‌ها نیز مشخص می‌شود و سپاه نیز مسئولیت رصد این کار و انجام آن را بر عهده دارد.

فرجی خواستار مدیریت در نحوه برنامه‌ریزی‌ها شد و گفت: قواعد جدیدی برای ضد عفونی تعریف شده تا منابع هدر نرود و در این راه نیازمند مدیریت دقیق منابع هستیم.

وی فعالیت‌های ستاد مردمی مقابله با کرونا را کمک بزرگ و ارزشمندی عنوان کرد و یادآور شد: گزارش‌های ارائه شده توسط این ستاد و فعالیت‌ها بسیار جالب بود که نشان از انضباط کافی در آن دارد.

انتهای پیام/ ۳۱۴۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول